Hasar anında yapılması gerekenler ve almanız gereken önlemleri burada inceleyebilirsiniz
Hasar meydana geldiğinde 444 27 58 numaralı BEREKET Çağrı Merkezi'ni arayarak hasar ihbarında bulunun. Hasar ihbarı yapmadan önce ihbar sırasında sizden istenecek bilgileri önceden hazırlayarak işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz.
Hasar ihbarınız sonucunda oluşturulan hasar dosya numaranızı mutlaka not edin. Size verilen hasar dosya numarası hasar dosyanız ile ilgili bilgilere ulaşmanız konusunda kolaylık sağlamakla birlikte, hasar dosyanız ile ilgili tüm yazışma ve bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
Hasar dosyanız sonuçlanana dek size ihbar aşamasında bildirilmiş olan hasar dosya numaranızla sorgu işlemlerinizi Bereket Sigorta Müşteri Hizmetleri'nden veya buradan takip edebilirsiniz.
Aracınız yürümüyor ya da yürümesi güvenlik problemi oluşturuyorsa, çekici hizmetimizden faydalanmak ve hasar dosyanızı açmak için 444 27 58 numaralı Çağrı Merkezimizi arayınız.
Evleri depremden hasar gören ve Zorunlu Deprem Sigortası poliçesi bulunan sigortalıların, zararlarının en kısa zamanda giderilebilmesi için aşağıda belirtilen yerlerden birine başvurmaları gerekmektedir:
Hasar tespit işlemleri, DASK adına görevlendirilen bağımsız hasar tespit görevlilerince yerine getirilmektedir. Bu tespitlerin sonucunda belirlenen tazminat ödemeleri de doğrudan DASK tarafından yapılmaktadır.
Bereket Sigorta'nın anlaşmalı olmadığı bir kuruma giderek tedavi masraflarınızı kendiniz karşılamanız halinde, bu masraflara yönelik tazminat talebinde bulunabilirsiniz.Tazminat talebi ve daha fazlası için tıklayınız.