Bereket etik değerlere verdiği önem, çağdaş anlayış ve yaygın hizmet ağı sayesinde hem çalışanları hem de iş ortakları ile birlikte müşteri beklentilerinin üzerinde sizlere hizmet vermektedir.
Bereket Çağrı Merkezi, ihtiyaç duyduğunuzda ve zor zamanlarınızda çözüm üretmek için yanınızda.
Konusunda uzman Çağrı Merkezimiz, başvuruları sonuç ve çözüm odaklı sorumlu bir yaklaşımla değerlendirerek müşteri sadakatinin sürdürülmesine ve arttırılmasına destek sağlamaktır.
Başvuruları Ele Alma Yaklaşımımız
• Şirketimize ulaşan tüm müşterilerimizle, aynı mesafede ve tarafsız bir şekilde ilgilenip sorunlarını anlarız.
• Başvuruları Şirketimiz uygulamaları, yasal gereklilikler, tabi olduğumuz veya olacağımız mevzuat, kanuni düzenleme ve yönetmelikler, müşterilerimiz ile imzalamış olduğumuz sözleşmeler ve etik değerler çerçevesinde inceleriz.
• Tüm başvurularda müşterilerimize en kısa sürede sonuca yönelik bilgi veririz.
• Müşterilerimizi, şirketimizin uygulamalarını en doğru şekilde aktararak bilgilendiririz.
• Müşteri başvurularını kendimizi geliştirmek için bir fırsat olarak görür ve başvurular sonucu elde edilen tespitlerin giderilmesine ve önlenmesine yönelik çalışmalar yaparak hizmet kalitesinin arttırılmasına destek oluruz.
444 27 58 numaralı Çağrı Merkezimiz 7/24 hizmetinizdedir.
Hasar anında Bereket Sigorta her an yanında! Hasar işlemlerinizi online veya telefon yardımı ile yapabilirsiniz.
Online araçlar, binlerce yardım konusu, sigortacılık dosyaları ve makaleler arasında ara...
Yardıma mı ihtiyacınız var?
Yardım Merkezi’ni ziyaret edin.
Bereket Sigorta Hasar Destek Merkezlerinden hizmet alan sigortalılar; onarım süresince temin edilen ikame araç hizmeti, hasarsızlık indirimi koruma, vale hizmetinin yanı sıra kaliteli ve hızlı onarım gibi ayrıcalıklardan faydalanabiliyor.
Bu hizmetlerin yanı sıra mekanik ve periyodik bakımlarda sigortalılara avantajlı fiyatlar sunuluyor" Detaylı bilgi için 444 27 58 arayarak bilgi alabilirsiniz.
Hasar Anında